Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2018 17:50 - 140 години от рождението на Пейо Яворов - геният на българската лирика
Автор: gessos Категория: Поезия   
Прочетен: 286 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                ДВЕ ХУБАВИ ОЧИ

                       Две хубави очи. Душата на дете
                       в две хубави очи; - музика,- лъчи
                             Не искат и не обещават те...
                                 Душата ми се моли,
                                           дете,
                                 душата ми се моли!


                                 Страсти и неволи
                              ще хвърлят утре върху тях
                              булото на срам и грях.
                              Булото на срам и грях-
                              не ще го хвърлят върху тях
                                  страсти и неволи.
                                  Душата ми се моли,
                                            дете,
                                  душата ми се моли.
                               Не искат и не обещават те!-
                               Две хубави очи. Музика, лъчи
                             в две хубави очи. Душата на дете...


                              











Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gessos
Категория: Поезия
Прочетен: 185692
Постинги: 74
Коментари: 329
Гласове: 4639
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930